27 Temmuz 2015 Pazartesi

Sepet havası



Merhabalar. Elektrik balığından epey artık çıkınca çöpe atmaktansa farklı bir deneme yapmaya karar verdim. Bir tane tuzak sepeti alıp içini artıklarla doldurup kendi merama bıraktım. Dönüşte de iki tane küçük mırmır vurdum sadece. O gece sepet suda kaldı. Ertesi gün sabah büyük umutlarla suya attım kendimi. Sabah erken olduğu için önce kıyıları kolaçan ettim. Bir ustura ve iki mırmır vurmayı başardım. Ardından merama yöneldim ama yönü tutturamadığım için meradan ileriye gitmişim. Geri dönerken iki tane de kupes vurmayı başardım. Bu kupesler hastalık gibi oldu adeta. Atmayacağım dedikçe daha iri kupesler çıkıyor karşıma ve cezbediyorlar beni. Merama geldiğimde ise kötü bir sürpriz oldu benim için. Sepetin içinde iki papaz balığındna başka balık yoktu. Bugün Dalaman'a dönmek zorunda olduğum için sepeti boşalttım keyifsizce ve onu da yüklenerek dışarı çıktım. Sepetten havamı aldım kısaca. Ben yine zıpkına devam edeyim en iyisi. Herkese mutlu günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder