15 Temmuz 2015 Çarşamba

Dikili'ye geldik


Merhabalar herkese. Nihayet Dalaman'ın kuraklığından kurtulup Dikili'nin berrak sularına gelebildim. Uzun bir yolculuğun ardından geldiğim Dikili'de daha o akşam üzeri kendimi suya attım. Su soğuktu ama görüş iyiydi. Her zamanki merama giderken ilk kiklamı vurdum ancak yırtıp kaçtı. Şanssızlığım devam mı ediyor acaba diye düşünürken merama ulaştım. Bu kadar şanssızlık yeter dercesine iki kikla, bir yazılı hani ve bir de sivriburun karagöz aldım. Üşüdüğüm için avladığım balıkları yeterli görüp dönüşe başladım. Yaklaşık dört metre derinlikte bir yerde gördüğüm oltayı almayı da ihmal etmedim tabi ki. Deniz yine cömert davrandı bana. Olta sağlam ve çalışır durumdaydı. Sadece dibinde ki tutamağı yoktu. Sanırım bir tekneden düşmüş. Bir gün oltaya gitme şansım olursa deneyeceğim. Herkese mutlu bir yaz diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder