2 Ağustos 2015 Pazar

Görünenler


Merhabalar. Bu hafta sonu yine Dikili'de bir kaçamak dalış yaptım. Akşam üzeri girdiğim suda karşıma çıkan ilk mırmırı vurunca güzel bir av günü olacak sanmıştım. Ama sonrası tam bir fiyaskoydu. Her zaman ki meramda bir hareket yoktu. Yine de hastalığımın etkilerini atıp atmadığımı anlamak için agaşona yattım. Çıkmak üzereyken gelen paket çok heyecanlandırdı beni. Pakette iri sarpalar, karagözler, mırmırlar, küçük akyalar ve sinaritler bir aradaydılar. Bunları gördükten sonra oldukça uzun süreli bir kaç agaşon yaptım peşpeşe. Ancak her seferinde paket etrafımda dolaşmasına rağmen, atış menzilime giren balık olmadı. Dip suyunda üşüdüğüm ve uzun süreli agaşonlarla kendimi zorladığım için pes ettim kıyıya yöneldim. İki pisi ve bir küçük ustura balığını yolda aldım. Kıyıya yakın bir yerde gördüğüm bir metrelik kazık kuyruk vatozu açığa doğru kovaladıktan sonra çıktım. Umarım o gördüğüm pakede atış yapma şansı yakalarım bir gün. Herkese bereketli günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder