21 Temmuz 2015 Salı

Akşam suyu


Merhabalar. Bu akşam üzeri yine dalma fırsatım oldu. Biraz çalkantılı ve soğuktu deniz. Yine de kendi merama kadar yüzdüm. İlk agaşonuma gelen sinarit palazları ürkek davrandıkları için atış yapamadım. Sonraki agaşonlarıma da gelmediler zaten. Ben de gördüğüm kupes sürüsüyle uğraştım bir süre. Üç tane kupes vurduktan sonra bütün sürü ortadan kayboldu. Üşümeye başladığım için geniş bir kavis çizerek dönmeye başladım. Karşıma çıkan dörtlü mırmır grubundan bir tane almayı başardım. Kıyıya doğru karşıma çıkan bir mırmırı daha vurdum. Gördüğüm pisiler çok küçüktü ve atış yapmadım. Değişiklik olarak gündüz gözüyle açıkta yüzen bir mığrı yavrusu gördüm. Yarım kilogram bile gelmeyeceği için balığı biraz taciz ve takip edip bıraktım. Zıpkının ucunu dişlemeye çalışması ilginçti doğrusu. Çıkışıma doğru rastladığım iki pisiyi yine atış yapmadan aldım ve dalışı sonlandırdım. Güzel bir yaz sizlerin olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder