18 Temmuz 2015 Cumartesi

Bayram keyfi



Ramazan Bayramı sebebiyle Ören'e babamları ziyarete gittik. Kardeşim ve eşi de oradaydılar. Kalabalık bir bayram ziyareti oldu. Oraya kadar gitmişken Hasanboğuldu şelalesine gittik. Akşam üzeri olmasına ve su soğuk olmasına rağmen tereddüt etmeden suya girdim. Yuvarlakçay kadar soğuktu ancak üzerime akan şelale yüzünden daha eğlenceliydi. O akşam biz Dikili'ye döndük. Bayramın ikinci günü de kardeşim, eşi ve yeğenim geldiler bizi ziyarete. Kayhan ile birlikte eğitim dalışına gittik öğlen vakti. Kayhan dalışa istekliydi ancak kimseyle beraber dalmadığı için tecrübesizdi. Önce balıkları gösterdim. Sonra gösterdiğim bir deniz yıldızını çıkardı dipten. Gösterdiğim bir kaç pisiden birini vurmayı başardı. Ben de o arada iki tane pisiyi avladım. Gelen bir mırmırı önce yaraladım sonra da takip edip ikinci atışla almayı başardım. Bu sezonun ilk mırmırı ve pisileri böylece gelmiş oldular. Bu yaz bereketli olur umarım. Üşüdüğümüz için dönüşe geçtik. Yolda gördüğümüz bir ustura balığına tarifim üzerine atış yaptı Kayhan ve vurmayı başardı. Ancak şişle birlikte tuttuğum balığı tam yüzeye geldiğimde elimden kaçırdım. Bu yüzden mahcup oldum biraz ama yine de Kayhan ilk gününde iki balık vurmuş oldu. Sonra da çıktık birlikte sudan. Herkese mutlu günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder