4 Ocak 2010 Pazartesi

Bereketli 2009, yıl sonu






Buradaki ve çok bereketli geçen, pek çok yeni ve iri balıkla karşılatığım, avladığım 2009 yılındaki son dalış günümde yerli halktan birisi, Yılmaz bana eşlik etti. Amacım meraları öğrenmek ve büyük balık görmekti. Ancak akıntı yüzünden ilerlemek bir hayli zordu. Uzun zamandır merak ettiğim kayalığa gitmemize rağmen oradan sadece bir sargoz alarak döndüm. Zaten fiziksel bir engeli de olan arkadaş, yaşının ve akıntının etkisiyle de çabuk yoruldu ve çıkmak zorunda kaldı. Ben de mecburen bildiğim mekanları son kez turlamaya başladım. Dört tane barbun vurdum. Bunların birisi 25cm, diğerleri 20cm boyundaydılar. Büyük balıklara bu defa da rastlayamadım. Bugünden kalan diğer hatıralar ise gördüğüm iki deniz kaplumbağası ve bir tane küçük siyah mürendi. Herkese kazasız, bereketli dalışlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder