4 Ocak 2010 Pazartesi

Bereketli 2009, Hatay günleri

Züber

Orfoz


Lagos



Karavida ve tekeler




Kasım ayında, işim gereği gittiğim Hatay’da, hazırlıklı gitmemin ödülünü fazlasıyla aldım. İlk birkaç gün işim çok yoğundu. O kadar iş yoğunluğunun arasında bir de üniversiteden gelen öğretim üyeleri, deneysel amaçla tuttukları balıkları, karavida ve tekeleri, biz oraya yerleştiğimiz için, götürmeye geldiler. İşim çok olduğu halde bu fırsatı kaçıramazdım. Bu balıklar benim elimi öpmeden gidemezler diyerek, orfozları, lagosları ve züberi bizzat ben koydum taşıma tanklarına. Bu iri ve hareketli balıkları elde tutmanın, onları zaptetmenin ne kadar zor olduğunu farkettim. Demek ki bu boyutlarda bir balık vurursam eğer, epey uğraşacağım. Şunu da anladım ki, ben zıpkınla vurduğum balıklarla hiç uğraşmıyormuşum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder