4 Ocak 2010 Pazartesi

Bereketli 2009, kurbanlık derya kuzusu



Kıyı araştırmam esnasında gördüğüm baba levrek ise bugünün ve şimdiye kadar ki tüm dalış hayatımın rekoru olarak zıpkınıma takıldı. İlk atışımda sırtından vurduğum ve yırtıp kaçan bu kol boyundaki levrek benim nasibimmiş ki az ileride taş dibine kıvrılıp kaldı. Bu defa ki atışımda Ünsal’ın deyimiyle levreği yunus yaptım. Tam alnının ortasına bir delik açtım ve hayvan hareketsiz kaldı. Peşinden hava kararana kadar dalışa devam ettim. Amacım gece dalışı denemesi yapmaktı. Gördüğüm küçük müreni sadece izlemekle yetindim. Daha büyükleri ile karşılaşmadığım için ayrıca şanslıyım. Elimdeki taş altı feneri ile hava iyice kararana kadar suda kaldım. Ancak açıkta ya da taş altında büyük balık göremedim. Bu bayram gününün kurbanı olan levrek ise dört kilogram geldi. Darısı daha büyüklerine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder