18 Ağustos 2015 Salı

Uzun yüzüş


Merhabalar. Bugün ne zamandır yapmak istediğim bir şeyi yaptım ve şehir merkezinden dalarak tüm kıyı boyunu taradım ve yaklaşık iki kilometrelik bir yüzüşle kendi merama ulaştım. İlk girdiğimde gelen iri kefal grubundan bir tane aldıktan sonra neredeyse kendi sınırıma kadar boş yüzdüm. Gördüğüm iri sivriburun karagözler ve sarpalar yanaşmadılar. Kendi sınırlarıma geldiğimde epey üşümüş ve yorulmuştum. Ama adeta av yeni başlamıştı. İlk gelen küçük mırmırı aldım. Ardından kendi merama doğru yüzerken bir pisi ve ustura almayı başardım. Kendi merama geldiğimde iri bir çupra ile karşılaştık ve birbirimize baktık. Atışımı yaptım ama kaderine razı bekleyen balığa isabet ettiremedim. Bir daha böyle uysalca bekleyen çupra göremem herhalde. Hemen ardından iri bir kiklayı da ıskalamayı başardım. Yorgunluğa verip geri dönerken bir ustura daha vurdum. Karşıma çıkan iri bir mırmıra düzgün bir atış yapmayı başardım ancak sırtından yırttı. Büyük bir yarayla fazla uzaklaşamayan hayvanı neredeyse korkudan öldürecektim. Üstü üste beş defa ıskalamayı başardığım balığı nihayet aldığımda hayvanın takati de bitmek üzereydi zaten. Uzun zamandır ilk defa gördüğüm bir vatozun yanında dikkatimi çeken dil balığını biraz da vatozun kuyruğundan çekinerek vurabildim. Çıkışıma yakın kıyıda gezinen bir kefali daha vurdum. Böylece sekiz balık ve dört saatlik bir yüzüşle günü tamamlamış oldum. Herkese sağlıklı günler diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder