17 Ağustos 2015 Pazartesi

Küçükler



Merhabalar. Kısa bir aranın ardından tekrar dalış hayatına geri döndüm. Ancak meralar bomboş. Olanlar da hep ufak bireyler. Yine de değişik balıklar avladığım için şanslıyım. İlk gün dalışımda bir pisi, bir barbun, bir dil, bir papağan ve bir mırmır vurdum. Ayrıca ilk defa gördüğüm deniz tavşanlarından birisini de kızlarımın görmesi için eve getirdim. Ayrıca bir deniz minaresi ve kırmızı deniz yıldızı da listede yerini aldı. İkinci gün dalışımda ise her zaman ki meramda eski bir otomobil lastiğinin içinde gördüğüm ahtapotu yerinden çıkaramayınca atış yapmak zorunda kaldım. Ancak şişim lastiğe saplanınca onu yerinden sökmek için epey uğraştım. Neyse ki ahtapot hemen öldü de ben lastikle uğraşırken sağıma soluma dolanıp beni engellemedi. Dönüş yolunda ise bir tane mürekkep balığı, bir pisi ve bir de izmarit vurdum. Umarım sonraki dalışlarım daha verimli olur. Herkese sağlıklı günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder