10 Ağustos 2015 Pazartesi

Akşam sefası

Merhabalar. Bir haftalık İzmir sürecimin ardınddan Dikili'ye geri döndüm. Ama dalışa gidebilmek için pazartesi akşamını beklemek zorunda kaldım. Akşam yemeğimizi yerken gitmeye karar verdim. Suya girdiğim saat yedi buçuktu ve güneşin batmasına az kalmıştı. Bu kısa sürede hiç durmadan kendi merama gittim. Orta suda yüzen sivri burun karagözlerden birini aldım. Ancak ipe dolandığı için çözmekle epey vakit kaybettim. Bu yüzden diğerleri kaçtılar. Oradan kıyıya doğru yönelmişken suyun üzerinde yüzen futbol topunu fark ettim ve gidip aldım. Kıyıya geldiğimde de plastik bir top beni bekliyordu. Adeta balıktan çok top vardı denizde. İskelenin oradaki kayalıklarda vurduğum iri sargozla balık ve top sayılarını eşitledim. Çıkışıma yakın önüme gelen ufak sargozu da hem şişi boşaltmak, hem de toplardan daha fazla balıkla dönmek için vurdum. Denizden topladığım ilginç şeylere iki adet top da eklenmiş oldu böylece. Bir plastik sandalye, makarası ve oltalarıyla birlikte bir olta takımı, muhtelif sayıda maske ve gözlükten sonra top toplamak da ilginç oldu. Herkese keyifli günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder