25 Ağustos 2014 Pazartesi

Ziyafet var


Merhabalar. Pazar günü kalabalık bir aile yemeğimiz olacağı için cumartesi öğleden sonra son bir dalış yaptım. Yaklaşık iki saatlik dalışımda önce açıkta bir kikla ve ardından bir izmarit aldım. Meramda üçlü bir sinarit grubu gördüm ancak yaklaştıramadım ve sonra da kayboldular zaten. Meranın çıkış noktasında gördüğüm bir barbunu da alarak kıyılara doğru yöneldim. Taşlığa gelmeden önce bir pisi ve de bir papağan vurma şansım oldu. Kıyıda ki taşlık yine biraz bulanıktı. Bir kaç tane kefal gördüm ancak atış yapamadım. Geçen sefer gördüğüm levrekler de gözükmeyince beş parça balıkla çıktım sudan. Pazar akşamı oldukça büyük bir sofra oldu. Her çeşit balık var. Toplam kırk dokuz parça balıkla on iki kişi keyifli bir akşam yemeği yedik. Herkesin damak tadına uydu doğrusu. Herkese keyifli ve sağlıklı günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder