22 Ağustos 2014 Cuma

Bereketli av



Herkese merhabalar. Bu dalışım süper çeşitli ve keyifli oldu açıkçası. Sabah erkenden suya girdim. Ancak bir mürekkep balığı ve bir ahtapottan başka bir şey göremedim. Onları da atış yapmadan yakaladım zaten. Kıyıdaki taşlıkları epey bir yokladım ama bir şey çıkmayınca geri dönüşe geçtim. Taş altında gözüme iri görünen sargozu da almayı ihmal etmedim. Çıkışıma yakın bir kayalığın altına öylesine bir baktım ve gördüğüm iri kuyruk beni şoke etti. Balık yarım metre suda, taşın tavanına yapışmış ve sadece iri kuyruğu görünüyordu. Eşkina sandığım balığa uygun olmayan bir pozisyonda şanslı bir atış yaptım. Kuyruk altından giren şiş anüs yüzgecinin oradan çıkarken, balık da şişle birlikte kayanın öbür tarafından dışarı çıktı. İri çuprayı görünce gözlerim fal taşı gibi açılırken hemen balığın üzerine atladım yırtıp kaçmaması için. Çupra 750 gram geldi. Avcılık tarihimin en iri çuprasının verdiği gazla çıkmaktan vazgeçtim ve arayışa devam ettim. Bütün sahili yüzdüm ve uzun zamandır gitmediğim bir meraya geldim. Pek bir şey görmedim ve açılarak geri dönüşe geçtim. Yosunluk bölgeye çıkmadan önce bir mırmır aldım. Yosunluk bölgeden de bir izmarit ve bir kupesi çeşit olması amacıyla vurdum. Merama geldiğimde yine hayal kırıklığı yaşadım açıkçası çünkü her zaman hareketli olan meram da son bir haftadır olduğu gibi yine kuyruk gözükmüyordu. Ben de başlangıç noktama doğru devam ettim. Meranın bitim noktasında gördüğüm iki barbundan birini almayı başarınca sezonun ilk barbununu da almış oldum. Eski meramın üzerinden geçerken bir papağan ve üç pisi daha zıpkınımın hedefi oldular. Uzun yüzüşüm böylece sona ererken toplam on iki parça balıkla bu sezonun en iyi sayısına ve çuprayla da trofesine ulaşmış oldum. Herkese sağlıklı günler diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder