19 Ağustos 2014 Salı

Kiklalar



Merhabalar. Deniz biraz bulanık bugünlerde. Bu yüzden pek keyif alamıyorum dalıştan. Keyiften ziyade balık da alamıyorum açıkçası. Son iki günde üç defa suya girdim. İlk gün öğleden sonra daldım. İki kupes ve uzun zamandır vurmadığım bir yazılı haniyle eğlenirken nihayet kiklalar görünmeye başladılar. Önce bir yuvanın içinde yakaladım yeşil benekli olanını. Ardından açıkta gezinen büyük olanı ikna ettim eve gelmesi için. Son olarak bir agaşonuma da üçüncü kikla geldi. Suyun tabanı soğuduğu için daha fazla kalamadım ve çıktım. İkinci gün hem sabah hem de akşam suya girdim. Sabah periyodunda bir, akşam periyodunda iki mürekkep balığını elimle yakalamayı başardım. Umarım su yakında durulur ve bulanıklık geçer. Yoksa böyle pek bir şey görmeden avlanmak çok zor ve keyifsiz oluyor. Yine de herkese sağlıklı günler diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder