16 Ağustos 2014 Cumartesi

Iskalar



Herkese merhabalar. Nihayet dalış yapabildim yeniden. Sabah ezanıyla birlikte sudaydım. Üç saat kadar takıldım. Bir ispendek, üç pisi ve bir mırmırla çıktım sudan ancak, gördüğüm bütün balıkları ıskalayarak olumsuz bir rekor kırdım adeta. İspendekler, açıktaki orta boy mığrı, zargana, iki tane yırtıp kaçan sarpa, barbun, mırmırlar, lidaki, iri kupesler, melanurlar ve izmaritler. Balık bol ancak ebatları genelde ufak. Bu yüzden gördüğüm bir kaç pisiyi ve ahtapotu ellemeden geçtim. Trakonya, iskorpit ve papağan balıkları ile hiç uğraşmadım. Umarım bir daha ki dalışımda daha isabetli atışlar yaparım. Bu arada Tansaş'taki balıkçıda gördüğüm boynuzlu kırlangıç çok ilginç geldi gözüme. Onu da paylaşmak istedim. Herkese sağlıklı günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder