27 Ekim 2010 Çarşamba

İstanbul Ligi 1. hafta




Uzun zamandır yapamadığımız bir açılış maçı oldu bizim için. Rakibe top göztermedik desek yeridir. Bir kaç gün önce yaptığımız hazırlık maçı sayesinde herkes ne yapacağını bilecek şekilde maça başladık. Takım kaptanı olarak maçtan önce yaptığım konuşmada kendimi tecrübeli bir antrenör gibi hissettim açıkçası. Tam dokuz gol attığım bu maçta bir aydır yaptığım kondisyon çalışmalarının sonucunu aldım diyebilirim. Geçen sene yaşadığım beceriksiz ve şanssız maçları unutmayarak, aldığım topları en iyi şekilde değerlendirmeye çalıştım. Saha içinden de maçı takip ederek pas trafiğini hızlandırmak ve açıkları kapatmak istedim. Ekibimin tecrübeli ve dinamik olması sayesinde lige süper bir başlangıç yaptık. Bu maçın ardından ben ve Mert haftanın karmasına seçildik. Ben de gol krallığında ilk sırada yer aldım. Diğer maçlardaki skorlara baktığımda benden çok gol atan takım olmadığını görmek harika bir duyguydu. Herkesi tebrik ediyorum. Aşağıda maçla ilgili yazılmış yazıyı okuyabilirsiniz. Orjinal sayfaya ise skor yazılı bağlantıyla ulaşabilirsiniz. Herkese eğlenceli ve sakatlık olmayan futbol günleri diliyorum.


NANKATSU 21 - 3 Dejavu Spor

Bakırköy Grubunun açılış maçlarından biri olan Nankatsu – Dejavuspor maçı, baştan sona Nankatsu üstünlüğü ile geçti. Nankatsu forveti Mert’in yaptığı etkili driplingler, iki kaptan Yasin ve Umut’un etkili oyunları, ve defanstaki uyum turunculara galibiyeti getirdi. Özellikle Mert ile Umut’un uyumu gözden kaçmadı. Nankatsu oynadığı futbol ile taraflı tarafsız herkes tarafından alkışlandı. Galibiyette en önemli paya sahip olan Nankatsu’nun ileri ikilisi Mert ve Umut’un attığı goller görülmeye değerdi. Takımın 10 numarası Soner Bayraktar ve defansın solunda oynayan yılların tecrübesi Yasin Erkol hem oynadıkları oyunla hem de attıkları gollerle tam not aldılar. Maçta 9 gol birden atan Umut Köybaşı ilk haftadan gol krallığında gözü olduğunu belli etti.

Dejavu takımı ise maç boyunca temiz oyunları ve fair play anlayışları ile tüm izleyenlerin takdirini kazandı. Dejavu’ya “ilk elin günahı” olmaz diyoruz.

Goller: Nankatsu: Umut Köybaşı (9), Mert Yiğit (4), Soner Bayraktar (3), Yasin Erkol (3) Ferhat, Berk – Dejavu: Engin, Deniz, Soner

Maçın Adamı : Mert Yiğit (Nankatsu)

Nankatsu ekibinin genç ve dinamik oyuncusu Mert, oyun stiliyle tüm izleyenleri kendisine hayran bıraktı. Özellikle yaptığı driplingler ve çabukluğuyla Christiano Ronaldo’yu andıran Mert ligin hatırı sayılır oyuncularından biri olmaya aday.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder