17 Nisan 2010 Cumartesi

14 metrede


Bu dalış günümde öğlen mola vererek iki defa dalmış oldum. Sabah seansım iyi ve bereketli geçti. Büyüklükleri makul olan ikişer adet zebra karagöz ve sivriburun karagöz vurmayı başardım. Çıkmadan önce vurduğum zurna balığı da günün çeşnisi oldu. Öğleden sonra tekrar döndüğüm dalışım da su biraz bulandığı için pek balık göremedim. Yine de iki tane sargoz ve bir yazılı hani almayı başardım. Akşam bir gün önceki balıklar ve vurduklarım, yanında ahtapot salatasıyla beraber ekibime ziyafet oldular. Sabah erken saatte kalkıp mesaim başlamadan tekrar suya girdim. Köylülerden Yılmaz da sudaydı. Beraber büyük kayalıklara gittik. Orada dalış olarak kariyer rekorumu kırdım. Saatimin kadranı 14 metreye indiğimi gösteriyordu. Sabah sabah balık görememiş olsam da o kadar derine inmek bile beni mutlu etti. Yine de, ne kadar iyi dalıcı olsak da hiçbir balığın kendi hayatımızdan daha değerli olduğunu unutmamamız gerekir. Herkese emniyetli dalışlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder