5 Ağustos 2009 Çarşamba

İlk yazım

"Umut, Özlem, Özüm KÖYBAŞI ailesi deniz keyfinde"


İşte ustam, kayınpederim, Yunus ŞAHAN.



Herkese selamlar. Mevsimsel anlamda yazın ilk günü olan 22 Haziranda, o zamanlar bir sahil kasabası, uzun zamandır da Tekirdağ'a bağlı bir ilçe olan Marmara Ereğlisi'nde 1980 yılında dünyaya geldim. Denize olan tutkum daha o zaman başladı demek yanlış olmaz. Hayatımın ilk on yılını ve sonraki sekiz yazımı geçirdiğim yerde denizle iç içe olmak her zaman keyif vermiştir bana. Şansım yaver gittiği için üniversite, askerlik ve iş hayatımda da, şimdiye kadar, hep bir su kenarı buldum. Bu sayede denizin kokusu burnumdan, tuzu üzerimden eksik olmadı. Bütün bu geçmişe rağmen balıklarla tanışmam çok geç oldu. Her zaman imrendiğim olta ve zıpkınla balık avlama keyfini ancak yirmi altı yaşında tatmaya başladım. Kayınpederim sayesinde zıpkınla balık avında çok ilerleme kaydettim. Deniz altının güzelliklerine zaten yabancı olmadığım için bu dünyaya yeniden bağlanmam çok kolay oldu. Gün geçtikçe, tekniğimi ve ekipmanımı geliştirdim. İlerleyen zamanlarda tüplü dalışa da başlamayı düşünüyorum. Basit bir gözlükle içine girebildiğimiz bu "diğer dünya"nın karalardan üç kat fazla olduğunu düşünürsek, aslında keşfedecek ne kadar çok şey olduğunu hayal etmek biraz daha kolaylaşır sanırım. Bu sayfa sayesinde, kendimce fethettiğim bu "diğer dünya"yı sizlerle paylaşacağım. Herkese saygılar, sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder