13 Eylül 2014 Cumartesi

Dalaman günleri

Merhabalar. Ne zamandır gitmek istediğim Lagos koyuna gitme fırsatı buldum nihayet. Adı bile balık kokan bu koy çok sapa bir yerde olduğu için gitmek biraz sıkıntı oluyor. Düz yoldan sonra uzun bir stabilize yol ve ardından yürünmesi gereken bir patika. Malzemelerle birlikte gitmek bir hayli uğraştırıcı. Neyse, gözümü kararttım ve yola düştüm. Daha denizin ilk göründüğü anda oraya geldiğime değeceğini anlamıştım. Uzun bir süre boş yüzmeme ve gördüğüm akya palazlarını ıskalamama rağmen keyfim yüksekti. İlk balığım yine bir pisi oldu. Onun hemen ardından gridayı da alınca keyfim katlandı. Koyun sağ tarafına yüzdüğümde gelen sivri burun karagöz de dizgide yerini aldı. Tek eksiğim akya kalmıştı. O da çıkmama yakın geldi. Böylece akya sezonunu açmış oldum. Herkese sağlıklı günler diliyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder