12 Kasım 2011 Cumartesi

Dalaman'dan






Herkese merhabalar. Yeni dalış arkadaşım İlker abiyle beraber yaptığımız avlardan birkaç resim var yukarıda. İlk dalışımızda su biraz bulanık olduğu için çok verimli olmadı. İlker abinin vurduğu iki kefale ben sadece bir sargozla eşlik edebildim. İkinci dalışımızda hava su çok güzeldi. İlker abi turna, zurna ve haniyle sudan çıkarken, ben kefal, melanur ve hani avladım. Sudan çıkmadan önce denk gelen bir levreğe son atışımı yaptım ve onu da mönüye ekledim. Akşam hep beraber balıkları tükettik.

Tek başıma gittiği bir günde ise payıma bir papağan, bir sargoz, bir karagöz, bir sokar ve iki barbun düştü. Yaraladığım iki barbuna üzüldüm açıkçası. Bir de ben yüzeye doğru çıkarken bir kayanın altından çıkan yaklaşık üç kilogramlık bir şey beni heyecanlandırdı ama ne yazık ki lagos olduğunu düşündüğüm bu güzel balık kısa sürede gözden kayboldu. Bir de İbrahim'le birlikte dalışa gittik. Her zaman ki yerin oldukça ilerisine gittik bu defa. Dağların birleşim noktasında kayalık kıyı ve dip yapısı sayesinde gözlerimiz bayram etti. Ben bir barbun, bir sargoz ve bir grida avladım. İbrahim'de ise sokarlar, sargoz ve ahtapot vardı. Ancak bu balıkları ben almadığım için resimlerini çekemedim. Herkese kazasız ve bereketli avlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder