16 Kasım 2011 Çarşamba

Dalaman'dan avlar







Merhabalar. Yine İlker abiyle beraber dalışa gittik bugün. Dalış konusunda benden daha istekli olan İlker abi sayesinde ben de dalış heyecanımı canlı tutuyorum. Bugün işten erken çıkabildik. Daha önce gitmediğimiz Sarsala koyuna gittik beraber. Büyük bir zurna balığı ile başladığım ava, İlker abimin iki paşa barbunu ile devam ettik. Trakonya zannederek aldığım bir kurbağa balığının adını o anda hatırlayamadım. Ancak evde aklıma geldi adı.

Epey dolaştığımız koyda derinlik birden arttığı için, biz de geceden yorgun olduğumuz için çok iyi performans gösteremedik. Yine de dönüş yolunda farkettiğim bir grida, ufak sayılacak bir turna sürüsünün içinden ilk turnam ve bir de barbun bana eşlik etmeyi kabul ettiler. Ardından meramızı değiştirdik ve her zaman ki meramıza geldik. Dalgalı bir deniz bizi bekliyordu. Ben daha suya girer girmez bir barbun vurdum. Ardından da yorgunluk ve dalgadan dolayı başım ağrımaya başladı ve sudan çıkmaya karar verdim. Yine de ben çıkana kadar İlker abim iki tane turnayı dizgisine takmıştı bile. Dalga artıp, hava da kararınca arkamdan İlker abi de çıktı. Keyifli bir dalış ve av günü oldu bizim için. Dalış arkadaşıyla dalmanın keyfi de ayrı bir güzel ayrıca. Teşekkürler İlker abi. Beraber nice dalışlara inşallah.

İri iki turna ve iri iki barbun İlker abiden. Kızımın elindeki gümüşler de turnaların içinden çıktılar. Sürpriz oldu.

1 yorum:

  1. Afiyet olsun arkadaşım..Asıl sen bana eşlik ettiğin için teşekkürler..yakında denizde balık bırakmayacaksın..:)

    YanıtlaSil