28 Kasım 2011 Pazartesi

Dalaman'a devam






Bu hafta İzmir'deydim. Ancak hem gitmeden önce hem de döner dönmez dalma fırsatım oldu. Pazartesi sabahı tek başıma gittiğim dalıştan, iki barbun, bir sokar ve üç tane sargozla döndüm. Önceden kalan balıkları da alıp öyle gittim İzmir'e. Bir kısmı kızartma, bir kısmı ızgara olan balıklarla ailecek güzel bir ziyafet çektik. İzmir dönüşünde yine İlker abiyle buluşup dalışa gittik. Oldukça bereketli geçen dalışta, ilk kalamarımı vurdum. Havalar soğuduğu için levreklerde artmıştı. İlker abi ustalığını konuşturdu. Dört levrek, bir ispendek, bir turna, bir zargana ve iki kalamar avladı. Onun gösterdiği kaya altlarından beş tane sargoz aldım ben de. Kendi bulduğum biri iri iki sivriburun karagöz ve bir ispendek de benim dizgimdeydiler sudan çıktığımızda. İlker abiyle birlikte daha çok avlanacağız anlaşılan. Herkese keyifli avlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder