24 Eylül 2023 Pazar

Milas tatili

Bu aralar şansım hep tatilden yana. Uzun zamandır girmediğim kadar çok denize ve havuza girdim. Elbette bir sürü dalış yaptım. Bu yaz için son durağım Milas oldu. Daha önceden sadece yüzdüğüm koyda bu defa dalış da yaptım. Ancak rüzgar ve dalgadan dolayı görüş oldukça bulanıktı ve balıkları seçemiyordum bile. Yine de dört gün dalış yaptım. İlk gün sadece bir sargoz, ikinci gün ise sadece bir domuz balığı avlayabildim. Üçüncü dalışımda su biraz daha açılmıştı ve sabah erken girdim suya. Bunun karşılığında iri bir çupra ve kilo üstü bir levrekle sudan çıktım. Son dalışımı ise tekne turunda yaptım. Gittiğimiz koyda yarım saat kadar dolaştıktan sonra meraklı bir levrek benimle birlikte sudan çıkmaya razı oldu. Tabi ki hepsi taze taze ve keyifle tüketildiler. Son günü ise yine keşif dalışına ayırdım. Yüksek dalgalara rağmen görüş iyiydi. Akşam saati suya girdiğim için etraf balık kaynıyordu adeta. Kayaların altında iri iri sargozlar karagözler fırlarken, büyük çupralar umursamaz bir şekilde yanımdan geçiyorlardı. Eğer kışa doğru tekrar gidebilirsem Milas'a çok bereketli olacak sanırım. Sağlıklı günler






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder