24 Eylül 2023 Pazar

Çanakkale tatili

 Merhabalar. Uzun yıllar sonra Cem abimle yeniden karşılaşmak nasip oldu. İstanbul'da beraber çalıştığım abim Çanakkale'ye yerleşmişti. Uzun zamandır ziyaretine gitmek istiyordum ancak kısmet olmamıştı. Bu yaz Çanakkale'de olmamı gerektiren bir işim olunca bu fırsatı değerlendirerek abimin ziyaretine gittim. İki defa da dalma şansı yakaladım. Yıllar sonra yine Geyikli tarafında suya girdim. İlk dalışımda kiloluk bir ahtapot karşıladı beni. Kayanın altında saklanırken bulduğum ahtapotu yerinden çıkarmam çok uzun sürmedi. Yine atış yapmadan yakaladım ve söndürdüm ahtapotu. İkinci dalışımda çimento fabrikasına yakın bir yerde oldu. Ancak havadaki yoğun toz, deniz yüzeyini de kapladığı için zor bir av oldu. Ancak suyun altındayken net bir görüşüm oluyordu. Nefes almak için yüzeye çıktığımda ise tozun ciğerlerime dolduğunu hissediyordum. O yüzden kısa kestim dalışı ancak uzak bir atışla güzel bir levrek ve ardından bir kikla alabildim. Bütün avları Cem abim ve ailesiyle birlikte taze taze tükettik. Keyifli bir yeniden karşılaşma oldu benim için.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder