7 Kasım 2014 Cuma

Lagos koyunda pastırma yazı


Merhabalar. Uzun süreli bir iş seyahatinin ardından yeniden Dalaman'a döndüm ve ilk fırsatta Lagos koyuna gittim. Daha suya girer girmez gördüğüm kol boyu kefal grubundan bir şey alamadım. Hemen ardından etrafımı iri zarganalar sardı. Ancak epey atış yapmama rağmen denk getiremedim. Bu arada gözüme çarpan iki iri barbundan birisini iki kere yaraladım ve ancak üçüncü atışta dizgiye takabildim. Oldukça paslanmışım şehir dışındayken. Gördüğüm iri bir sinarit agaşonlarıma pas vermeden uzaklaştı. Onun yerine ortalama üstü bir karagöz almayı başardım. Kıyı kayalıkları izleyerek taramaya devam ettim. Gördüğüm küçük bir turnaya dalmaya hazırlanırken arkamda iki tane akya fark ettim. Ancak acelecilikten onları da yanaştırmayı başaramadım. Böylece iki balıkla dolaşmaya devam ettim. Başlangıç bölgeme döndüğümde kefallerle yeniden karşılaştım. Üzerime doğru gelen iri bir taneyi aldım nihayet. Etrafımı saran zarganalarla yine boşu boşuna vakit kaybettim. Bir tanesini kuyruğuna yakın bir yerden vurmayı başardım ama o da yırttı kaçtı. Ara ara gördüğüm barbunları nişanlamayı başaramadım. Gördüğüm bir mırmır sürüsü de yanaşmadı ve güneş battığı için çıkmaya karar verdim. Bu arada gördüğüm zurnaya yaptığım mesafeli bir atış ise hedefe ulaşmayı başardı. Böylece yine dört balıkla sudan çıktım. Görsellik açısından tatmin edici bir dalış oldu. Hava çok güzel deniz sakin ve berraktı. Kendimi fazla zorlamadan antrenman yapmış oldum. Umarım sonraki dalışlarım daha bereketli olur. Bu balıkları da hemen akşam ailecek tükettik. Herkese sağlıklı günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder