21 Temmuz 2014 Pazartesi

Yağmur sonrası


Merhabalar. Uzun bir aradan sonra Dikili'ye geldim ve hem kızlarımla hasret giderdim hem de kısa da olsa bir dalış yaptım. Cuma gece yarısından sonra Dikili'ye ulaşabildiğim için sabah dalışı hayalim gerçekleşmedi. İyice dinlendikten sonra tam dalmaya niyetlendiğimde ise yağmur başladı. Yaklaşık bir saat süren yağmurun ardından kendimi denize attım. Ancak kıyılar bulanık olduğu için açılmak zorunda kaldım. Zaten kısa olan süremde bir de yine meramı arayarak zaman kaybettim. Gördüğüm bir kikla ve bir karagözü ıskalayınca keyfim iyice kaçtı doğrusu. Neyse ki bir açıklıkta oynaşan mırmır dizgideki yerini alınca keyiflendim. Meramı da bulup manzarayı görünce iyice neşem yerine geldi. Dalar dalmaz etrafımı sivriburun sürüsü ve sinaritler sardı. Aradan geçen iri kikla da manzarayı tamamlıyordu adeta. Ancak hangisine atacağımı şaşırdığım için hepsi birden uzaklaştı. Ardından da hiç birisi bir daha görünmedi. Meramın yerini iyice belledikten sonra dönüşe geçtim. Yolda gördüğüm bir pisi de benimle gelmek istedi. Onu da kırmadım ve aldım. Akşam mırmır usulüne uygun olarak taze taze tüketildi. Yanına da geçen dalışımda aldığım çupralar olunca bütün aileme balık ziyafeti çekmiş oldum. Herkese sağlıklı dalışlar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder