28 Temmuz 2014 Pazartesi

İyi bayramlar



Herkese merhabalar. Perşembe akşam üzeri Dalaman'ın dalgalı ve bulanık suyunda epey bir dayak yiyerek ve neredeyse hiç bir şey görmeyerek sudan çıktım ve cuma akşamı bayram tatilimi ailemin yanında geçirmek üzere Dikili'ye geçtim. Cumartesi sabahı biraz fotoğraf çekmek ve şansım varsa geçtiğimiz günlerde Dikili denizini talan eden yunusları görmek için suya girdim. Ancak yunuslar gitmişti ve ben sadece fotoğraf çekmekle yetindim. Ancak çok iyi çekimler yapamadım sanırım. Pazar günü ise gündüz çıplak ve kısa, akşam üzeri ise şorti ile uzun bir dalış yaptım. Sabah ki periyotta bir kikla, bir mırmır, bir kupes ve iki pisi avlarken, kızlarıma da iki tane deniz yıldızı getirdim. Akşam periyodunda dört saatten fazla suda kaldım. Çok uzun bir mesafe yüzdüm ve ne zamandır incelemek istediğim kayalıkları araştırdım. Açıktaki agaşonlarıma gelen sinaritler ve çupralar yanaşmadıkları için bir kikla ve ve bir sivriburun karagözle yetindim. Aldığım bir pisinin ardından kayalıkları inceleyerek uzaklaştım giriş noktamdan. Yerini tespit ettiğim bir eşkinaya iki defa atış yapmama rağmen kayanın altından almayı başaramadım. Bir daha ki girişimde yerini bildiğim iki balığım oldu böylece. Akşam güneş batarken çıktığım suya bayram ve işim dolayısıyla hafta sonuna kadar veda ettim. Herkese iyi bayramlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder