13 Ağustos 2012 Pazartesi

Dikili'de 2012 geç başladı





Merhabalar. Bu sene elde olmayan sebeplerden ötürü dalış mevsimini oldukça geç açtım. İkinci kızımın doğumu ve işimde yaşadığım geçici kriz elimi ayağımı birbirine doladı. Yine de şimdi her şey yoluna girdi ve kendimi çok şanslı hissediyorum. Üst üste gelen tüm aksilikler birer birer çözüldüler ve yoluna girdiler. Ben de ufaktan dalışlarıma başladım. Dikili'ye ilk gittiğimde malzemelerim yanımda değildi. Kayınpederimin ekipmanıyla bir kaç kere daldım. Ancak zıpkından kaynaklı problemler sebebiyle çok verimli olmadı. Ayrıca gördüğüm bütün balıklar çok küçüktü. Yine de bir kaç mırmır ve pisi balığı avlamayı başardım.

Dikili'ye ikinci gelişimde ise kendi ekipmanımı yanımda götürdüm. Sabahları erken kalkıp dalışa gittim. Kiklalar ortalıkta görünmemelerine rağmen, mırmırlar ortalıkta cirit atıyorlardı. Fazlasıyla mırmır vurdum bu sayede. Temizlemesini öğrendiğim sübyelerden de iki tane almayı başardım. Pisi balıkları hala küçük oldukları için fazla ilişmedim. Usulca yaklaşıp atış yaptığım bir tirsi sürüsünden iki tanesini şişe geçirmeyi başardım. Bu benim bir şişle vurduğum ilk ikiliydi. Ne yazık ki nişan aldığım tirsi yırtıp kaçtı ve nişan almadığım halde şişte kalan tirsiyle yetinmek zorunda kaldım. Son dalışımda vurduğum beş mırmıra, her zamanki meramda kiklaların yerine dolaşan iki tane sivri burun karagöz eşlik edince oldukça zengin bir balık menüsü çıkarmış oldum akşam yemeği için. Kalabalık bir aile-komşu ikilisiyle tüm balıkları tükettik. Herkese afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder