6 Eylül 2011 Salı

Dikili'de sezon sonu 2011

Merhabalar. Dikili'de sezonun kapanışını yaptık ne yazık ki. Kayınpederimle birlikte çıktığımız son seferde bolca balık avladık. Pisiler ve papağanlar oldukça fazlaydı. Benim şansıma Dikili'de ilk defa gördüğüm Akya palazları düştü. Meraklı bir balık gibi zıpkının ucuna kadar gelen iki akyayı zorlanmadan vurdum. Diğerini ise papazların arasında gördüm. Bu nasıl papaz diye yaklaştığımda yine bir akyayla karşılaştığımı anladım ve onu da dizgiye eklemekte zorlanmadım. Keşke biraz daha büyük olsaydı bu akyalar. Muhtemelen Dikili kıyılarına kadar gelen yunuslardan kaçmak için, ya da yunuslardan geriye birşey kalmadığından yiyecek bulmak için bu kadar yakınlara gelmişlerdi akyalar. Böylece de benim kısmetim oldular. İrileşmiş bir izmarit ve beni her daim sinir eden melanurlardan bir tanesi kendilerine dizgide yer buldular. Akşamında gayet zengin bir sofrada midemize indirdiğimiz balıklarla Dikili günlerini sona erdirdik bu sezon için. Ama Dalaman'da sezon yeni başlıyor benim için. Bir an önce ekibi kurup, meraları öğrenip dalışa devam etmek istiyorum. herkese kazasız avlar.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder