6 Kasım 2023 Pazartesi

Yaz sonu

 




Merhabalar, yazı ve sezonu yine Milas'ta yaptığım bir dalışla bitirdim. Bir hafta kadar oralardaydım ama, ilk dalışımdan sonra hastalandığım için kalan günler sadece yatakta yatarak geçti ne yazık ki. Neyse ki keyifli bir dalış ve av günüyle sezonu kapatma şansına eriştim. Uzunca bir süre suda kaldım ancak başlarda pek bir hareket göremedim. Sağdan soldan fışkıran sokarlardan birini, acaba sokar mı yoksa sarpa mı ikilemiyle vurdum ve ardından dönüp bakmadım onlara bir daha. Uzunca bir agaşonun ardından gelen küçük sargozu geri çevirmek istemediğim için onu da aldım yanıma. Kayalıklardan umduğumu bulamayınca kumluk bölgeye geçtim. Bulduğum bir kayanın arkasında beklerken hızla gelip geçen mırmırı büyük zannederek atışımı yaptım ama vurduğum balığın boyunu gördükten sonra pişman oldum attığıma. Daha dikkatli olmam gerek sanırım. Uzakta yemlenen bir kefale ise adeta rast gele, hatta satıhtan yaptığım atış denk gelince onu da dizgime almış oldum. Kıyıdan oltayla avlanan çok fazla insan vardı, o yüzden sol taraftaki kayalıklara pek yanaşamadım. Bulduğum 5-10 metrelik bir boşlukta kayaların arasından agaşon yapmaya devam ettim bir süre. Derken 2023'ün son balığı sağ taraftan kendini gösterdi. Hemen kayanın ardına saklanıp levreği son gördüğüm noktaya kilitlendim. Ancak sürpriz bir şekilde sağ önümden değil de, sol arkamdan geldi önüme doğru. Seri bir hareketle zıpıkını çevirdim ve balığı vurmayı başardım. Böylece, o an için bilmesem de 2023 sezonumu kapatmış oldum. Herkese mutlu ve bereketli bir yıl diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder