1 Mart 2021 Pazartesi

İki yapboz daha

Merhabalar. Önceki iki çalışmamın ardından aralıklarla elime iki adet daha bin parçalık yapboz geçti. İlkini arkadaşımdan aldım ve ona ev hediyesi yapmak üzere tamamlayıp çerçevelettim. Educa'nın bin parçalık kutup hayvanları yapbozu, beyaz görünümüyle çok zorlayacak gibiydi. Ancak beyazdan daha çok mavi tonlar olduğundan yerleştirme kolay oldu diyebilirim. Öncelikle güneşli kısımları tamamladım, sonra da diğer renkli kısımları. Hayvanları da görebildiğim detaylara göre oluşturduktan sonra, dipteki mavi-beyaz kısmı tamamlamak kolay oldu. 

İkinci çalışmam ise çok sevdiğim sinema karakterleri olan Batman ve Superman ile ilgiliydi. Türk Hava Yollarının, Miles and Smiles kartımda biriken milleri ısrarla kullanmam gerektiğini söyleyen e-postaları üzerine öncelikle bilet sorgulaması yaptım. Gördüm ki benim miller yarım yurt içi uçuş bile alamıyor, ki zaten yarım ödeme seçeneği de yok. Bu durumda ben de alışveriş sitesine yöneldim. Millerime uygun ürünlere bakarken bin parçalık bu yapbozu görünce kararım kesinleşti hemen. Siparişimi verdim ve ertesi gün geldi yapbozum. Toplam dört gün sürdü ancak kutunun üzerinde sadece küçük bir görsel olması yüzünden biraz ezbere yapmış oldum yapbozu. Öncelikle yazılı kısımları toparladım. Sonra kırmızı ve sarı renkli bölümler oluştu kolaylıkla. Sonra Batman'in yoğunlukta olduğu siyah kısımları yerleştirdim. Superman'in şekli de çıktıktan sonra etraftaki kahverengi duvar kaldı sadece. Sağ altta bulunan tuğla figürleri işimi kolaylaştırdı. Sol üstteki HERO yazısı da kolayca oldu. Ancak geri kalan kısımlarda pek bir detay yoktu ve düz renkti genelde. Bu yüzden biraz deneme-yanılma ve parça girinti çıkıntı detaylarını inceleyerek tamamladım. O da şimdi bir meraklısına hediye edilmek üzere bekliyor.

Herkese mutlu günler.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder