13 Eylül 2015 Pazar

Yeni dalış kıyafetim





Merhabalar. Benim kıyafetlerim oldukça yıprandığı ve bol bol su aldığı için yeni bir kıyafet aldım kendime. Üç milimetrelik kamuflajlı kıyafetimle ilk dalışımı sabah gün doğarken yaptım. Bir ahtapot, bir barbun ve bir de mürekkep balığı almayı başardım. Ancak erken saate rağmen kayaların etrafının ve içlerinin boş olması bana balık sezonunun da yazla birlikte bittiğini düşündürdü. Ancak ertesi gün akşam üzeri bir dalış daha yaptım yeni kıyafetimle. Bu defa açıkları dolandım. Yine hareketlilik yoktu ancak tek tük de olsa balıklar görülüyordu. Kendi merama gidişte bir tane papağan aldım. Meramda dolanırken tek başına gezen bir sinarit palazı gördüm. Maskem su almasına ve görüşümü bozmasına rağmen sezonun ilk, belki de son sinaritini vurmayı başardım. Maskemdeki sorun devam etti anca gördüğüm bir sivri burun karagöz ve iki mırmırı da net atışlarla vurmayı başardım. Kıyıdaki kayalıklara geldiğimde deniz yine bulanıklaştı. Ancak üstüme doğru yüzen kefali fark ettim ve vurmayı başardım. Neredeyse gördüğüm kayda değer tüm balıkları vurmuş olarak dört saatlik yüzüşümü sonlandırdım. Bugün ise ailecek denize gittik önce. Bir süre çocuklarla yüzdükten sonra onlar geri dönerlerken ben de tişörtle denize girdim. Amaç onarmaya çalıştığım maskemi denemekti. Sonuç olarak da bir kefal, bir kikla, bir izmarit, iki pisi, bir barbun ve bir yazılı hani ile sudan çıktım. Maskem düne göre daha iyiydi ancak su alma sorunumu kesin olarak çözemedim. Muhtemelen yeni bir maskeye ihtiyaç duyacağım. Herkese mutlu günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder