3 Eylül 2010 Cuma

Dikili'de 2010 yazı











Dikili’de dalışlarıma senelik izne ayrıldıktan sonra devam etme fırsatı yakaladım. Bu senenin en önemli özelliği, artık mırmırlarla aramın daha iyi oluşu. Neredeyse çağırdığım her mırmır dizgide yerini aldı. Bunun dışında çeşit çalışıyor olmam da yine sevindirici bir gelişme. Kayınpederimin zıpkını da düzeltince oldukça bereketli sofralar yapmaya başladık beraber. Ahtapotları ve pisileri zıpkın atmadan almaya çalışıyorum. Bir tane ahtapot bu yüzden sağ kolumu vantuzlarıyla emdi ve morarttı. Yine epey balık ıskalasam da, nişanımın oldukça geliştiğini söyleyebilirim. Daha uzak ve daha isabetli atışlar yapabiliyorum. Bu sayede pek çok mırmır, kefal, ilk defa rastladığım tirsi, karagöz ve kupes vurdum. Yine de yakın atışlarda bazen kaçırabiliyorum. Özellikle yan vermesini beklediğim balıkları kaçırıyorum. Bazen beklememek gerekiyormuş. Gördüğüm küçük turna sürüsü, taklalar atarak dolaşan tirsi sürüsü, yeniden gördüğüm müren ve kaplumbağa, kayınpederimin vurduğu domuz balığı, kalamar, yılan balığı, zargana balıkları, bazılarını vurabildiğim iri kefaller bu senenin ilginçlikleriydiler benim için. Yukarıda kayınpederimle yaptığım avların resimleri var. Herkese bereketli avlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder