6 Temmuz 2010 Salı

Yaz başladı



Merhabalar. Nihayet yazı başlattık. Dikili'ye eşimi ve kızımı bırakmak için gittik hafta sonu. Benim iznim henüz başlamasa da tatil başladı. Kızımın ilk deniz keyfini yaşaması sevindirici oldu. Suya çabuk alışan Özüm önce benimle sonra anneannesiyle beraber yüzdü, dalgalarla oynadı. Cumartesi öğleden sonra kızım ilk yüzme deneyimini yaşadıktan sonra ben de Dikili zıpkın sezonumu açtım.

Cumartesi akşama doğru ve pazar sabah iki defa daldığım Dikili'de, ilk dalışımda her zaman ki kayalıklarımdan iri bir kikla alarak sezonu açtım. Ardından epey bir süre boş gezdikten sonra etrafımda ısrarla dolaşan kupez sürüsüne iki deneme atışı yaptım. İkisi de gayet başarılı olan atışlar sonucunda iki kupez de dizgide yerini aldılar. Vurduğum ama elimden kaçan iri hani canımı sıksa da keyfimi bozamadı. Dönüşte karşıma çıkan küçük pisiyi zıpkın atmadan almayı denedim ve aldım.

Pazar sabahı İstanbul'a dönmeden yaptığım dalışımda ise üç tane lapin aldım ama şanssızlık yine benimleydi. İki lapini ve bir mırmırı yaraladım ne yazık ki. Avcılık iyi ama arkada yaralı bırakma duygusu çok kötü. Herkse sağlıklı ve bereketli dalışlar ve avlar diliyorum. Resimler telefonla çekildiği için biraz ufak kaldı kusura bakmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder